Hoe werkt de app
Om een aantal handelingen binnen de app uit te leggen, hebben we een video gemaakt. Deze kunt u hiernaast afspelen.
Stappen plan aanvragen account:
Als u als klant van ons de ICY CC mobiele app wilt gebruiken, dan kunt u een account aanvragen wanneer u die nog niet heeft.
Mail hiervoor naar icycc@icy.nl met het verzoek om een algemeen account aan te maken voor de ICY Control Center Mobiele App onder vermelding van uw bedrijfsnaam.
Binnen 5 werkdagen kunt u een bevestiging van ons terug verwachten met het account dat gebruikt kan worden. Dat account kan meerdere keren worden gebruikt op verschillende devices en door verschillende mensen. U bepaalt zelf wat hierin uw beleid is met medewerkers.
Alarmen
In de mobiele app worden de alarmen getoond in bijvoorbeeld het startscherm met het overzicht van alle locaties. Zowel in het icoontje rechtsboven met een getalletje (het aantal alarmen) als in de kleur en een icoontje op de regel van de betreffende locatie.
Door op het icoontje rechtsboven te klikken kunt u alle alarmen onder elkaar zien en zoeken naar de juiste afhandeling ervan. Dit icoontje ververst ook het alarmoverzicht, maar indien u niets doet wordt dit elke 2 minuten ook automatisch gedaan.
In de nabije toekomst kunt u uzelf als gebruiker van de app ook abonneren op zogenaamd push notificaties waarna alarmen zoals off-line zijn van een apparaat of andere alarmen gemeld worden zelfs zonder dat de ICY CC App in gebruik is.
Vervangen van een apparaat:
In toenemende mate gaan wij over op het uitleveren van apparaten met een QR code. Deze kan worden gescant door de ICY Control Center app om bijvoorbeeld vervanging van een apparaat door te geven.
Ga daarvoor naar de instellingen (wieltje rechtsonder in het scherm), klik op apparaten en open dan de QR scanner. Bedek met de vingers of met papier o.i.d. QR codes van andere apparaten als die in buurt zitten.
Scan de code en beantwoord de vragen die opkomen; met name de vraag om de locatienaam waar het apparaat wordt geïnstalleerd is belangrijk.
Via mail kan deze dan worden gestuurd naar onze support afdeling.
Wij voegen het apparaat vervolgens toe aan uw database.
In de toekomst zal de app zelf deze toevoeging aan de database doen zonder onze tussenkomst, zoals dat nu ook al kan in de ICY CC management software.
Na het versturen van de nieuwe apparaten, kunt u de verzendlijst leegmaken.